torsdag den 2. december 2010

En æra går til ende

På lørdag slutter en æra... Formanden, næstformanden og kassereren takker af i Anime Kita og giver plads til frisk blod og nye visioner. Anime Kita startede tilbage i oktober 2006, og de tre har siddet på deres poster i 2,5-3 år, men har så vidt jeg ved, været en del af bestyrelsen lige fra start. De var i hvert fald nogle af de opstartende kræfter. De har gjort deres job godt. Anime Kita er i dag en af de foreninger i Danmark, som efter min mening kører bedst. Der er både små og store arrangementer, medlemmerne er engagerede og ønsker at bidrage og alle aldersgrupper er repræsenteret. Der står også flere folk i kø for at indtage bestyrelsespladser (nå ja bortset fra kasserer. Der er kun en, men det er også en post de færreste vil have.) A vote for Kevin is a vote for freedom! Du har min stemme Kevin. ;)
Der er en stor arv at løfte for de nye folk, for der er meget at leve op til. Formanden, næstformanden og kassereren har ikke bare lagt utrolig meget tid i Kita - de har også lagt hjerte i det. De har brændt for Kita, og jeg håber, at dem der vil indtage deres pladser, har et Kita-bankende hjerte. Jeg har så stor respekt for, hvad de har været med til at gøre Kita til.
Det bliver spændende at se, hvilken retning den nye bestyrelse vil tage Kita i. Tusind tak for en god indsats til de afgående og held og lykke til dem, der bliver valgt ind på lørdag. ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar