tirsdag den 4. december 2012

The Labyrinth of Snow and Christmas

Vinteren er rigtig kommet til Danmark inden for de sidste dage. I går havde jeg også besøg af to "julemænd," som afleverede to sække med pakkekalendergaver. ^^ Jeg bagte også muffins i går, og heldigvis hænger duften stadig lidt i lejligheden. ^^

Skip Beat eps. 4: The Labyrinth of Reunion 
En ting er at blive udnyttet. En anden er slet ikke at blive genkendt af den person, som har udnyttet en. Godt nok har Kyoko ændret sin hårstil og gør alt for ikke at blive genkendt, men de kommer til at se direkte på hinanden, og ikke et eneste strejf af genkendelse bliver det til. Det vækker harmen i Kyoko igen, og hun får sit drive tilbage. Med fornyet kraft begiver hun sig igen hen til LME (agentbureauet). De har ventet på hende og har oprettet en ny sektion specielt til hende. Da Kyoko hører om den, er hun dog på ingen måde begejstret.


Denne episode bliver mest brugt til at få Kyoko op med hovedet igen og introduceret til Love Me section - eller det vil sige, hun bliver ikke virkelig sat ind i systemet, mere kastet ind i sin første opgave, uden hun er klar over det. Desuden driver Tsuruga Ren (ham på billedet) også gæk med hende. Ud over de komiske indslag og det jeg har nævnt, er der faktisk ikke så meget mere i dagens episode. Jeg glæder mig dog til i morgen, hvor første "story arc" begynder i eps. 5.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar