onsdag den 2. december 2020

Jeg er tilbage

I maj-juni påbegyndte jeg årtiets anime kavalkade. Det blev dog kun til tre blogindlæg: Trendsætterne, Action og Sport. Eller det vil sige, det blev kun til tre offentliggjorte blogindlæg, for jeg har flere kladder liggende. ^^; 

I løbet af sensommeren og efteråret tænkte jeg flere gange på at tage tråden op igen. Jeg har også skrevet en smule på de forskellige indlæg, men det er ved at være måneder siden. Jeg tror bare det blev svært at komme tilbage jo længere tid der gik. Jeg oplevede nok også lidt anime fatigue op til kavalkadens start, fordi jeg forsøgte at masse de sidste potentielle interessante serier ind på kort tid. Sådan jeg typisk plejer at have det op til årsskiftet. ^^; Nu var det bare ikke et års anime, jeg skulle samle op på. Det var et helt årtis. 

Og så er tiden bare løbet. Jeg ser skam stadig anime, selvom det er mindre end førhen. Jeg har bare også brugt meget af min fritid på at læse bøger her i efteråret. Det er nok noget af den tid, jeg plejede at bruge på at skrive blog. Men nu er jeg her altså igen. Selvom jeg ikke helt ved, hvad mit næste blogindlæg skal handle om eller hvad jeg lige stiller op med min kavalkade om årtiets anime. Jeg vil dog gerne udgive nogle flere indlæg i den. Jeg ved bare ikke rigtig, hvornår det bliver, hvad de skal omhandle og hvor dybdegående, de bliver. 

Jeg ville sådan set bare fortælle, at jeg stadig er her. Jer 2, 3, 4, 5 der nu læser med eller falder over det her ved tilfældighed. ^^; 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar