onsdag den 16. december 2015

Låge nr. 8: Et outfit fra en anime som jeg gerne vil have

Både Paradise Kiss og Kuragahime / Princess Jellyfish byder på rigtig meget flot tøj, men der er også et fokus på tøj og mode i begge serier. Så jeg har valgt at lede opmærksomheden over på den kvindelige hovedpersons tøj i en helt anden serie, hvor de hverken går på en designskole, eller selv laver deres tøj. Hendes personlighed er på ingen måde min kop te - faktisk er hun en af grundene til, at jeg 12 episoder inde, overvejer at droppe serien - men jeg er vild med hendes tøjstil.

Det outfit, jeg har valgt ud, er et sæt, som er ret afdæmpet. Farverne er klassisk sort og hvid. Det er noget, som jeg rent faktisk kunne se mig selv gå i.
Herunder kan man se Koko Kagas hårbånd fra siden, hvor der er noget ekstra pynt på, som sammen med det blå armbånd er de eneste "splash of colour". Eftersom jeg har sort hår, ville hårbåndet drukne lidt i mit hår, men den farvede pynt ville stå tydeligere frem.
Det lykkedes mig ikke at få fat i et screenshot af Koko Kaga i fuld figur, men herunder kan man se længden på nederdelen og farven på strømpebukserne.

Jeg kan godt lide sættet som helhed, men også skjorten og nederdelen hver for sig. Jeg kan især godt lide, at der er tern i to sorte nuancer på nederdelen frem for, at den er ensfarvet. Kanten er også en fin detalje. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar