torsdag den 5. september 2019

Der er noget på vej

Når 2019 rinder ud, siger vi ikke kun farvel til et år men også et årti. Altså kan I se frem til et tilbageblik på anime fra 2010-2019 - afsluttet eller begyndt i denne periode. 

Præcis hvordan jeg vil gribe det an, har jeg ikke besluttet mig for endnu. Jeg forestiller mig dog, at det vil blive til mere end bare et enkelt blogindlæg. 

I den forbindelse er jeg i gang med at få samlet op på anime fra den periode. Nogle har overrasket positivt. Andre har jeg droppet, fordi de som forventeligt ikke var noget for mig. 

Skulle en af jer (få) læsere derude have en anbefaling så smid den i en kommentar. 

Så selvom bloggen har ligget stille i over 3 måneder, så er den altså ikke død. Jeg går og brygger på noget. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar