tirsdag den 3. januar 2012

Årets først blogindlæg

Så er vi gået ind i 2012. Jeg har allerede på fornemmelsen, at der vil ske ting og sager i dette år. Der er flere nye initiativer rundt omkring i landet af forskellig slags, og mange af de nuværende udvikler sig konstant på hver deres måde. Jeg ser frem til, hvad året kan byde på af nye arrangementer. Fanmiljøet er stadig i vækst. Der kommer hele tiden nye fans til, som tager til events. Har man ikke noget imod at rejse Danmark rundt, så er der da også stort set mindst et event af lidt større størrelse i hver måned i det første halvår.
Januar: Københavns Anime Forenings weekend træf og Obaa's jule-camp
Februar: Herning Anime Forening Event 15
Marts: Kita Træf 12.01
Maj: SVScon 

Læs mere på de respektive hjemmesider. Og der kommer garanteret flere til løbende - både store og små.

Personligt glæder jeg mig til hele arbejdet med forberedelsen og afholdelsen af SVScon. ^^ Det bliver godt at komme virkelig i gang. Der er begyndt at være mere summen omkring SVS på Facebook nu. Så regner jeg med at tage til begge de store Kita Træf, og jeg er jo en del af HAF. Derudover har jeg dog ikke tænkt så meget over, hvilke arrangementer jeg skal med til. Det kommer an på en masse forskellige ting. Der er jo nok at vælge imellem bare i Danmark. Der skal nok blive noget at skrive om. ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar