fredag den 22. juni 2018

Anime sommer: del 1

Ved første øjekast er sommersæsonen ret... meh... Jeg har dog gravet seks serier frem, som jeg har tænkt mig at se nærmere an. Derudover regner jeg også med at se sæson 3 af Attack on Titan. Jeg har listet serierne herunder med begrundelser for, hvorfor jeg finder dem interessante.


Angolmois: Genkou Kassenki
- Historien og setting
- Artwork og character design




Attack on Titan 3 / Shingeki no Kyojin 3
- Nu er jeg jo ligesom om bord...



Cells at Work / Hataraku Saibou
- Setting
- Den humoristisk tilgang



Kyoto Teramachi Sanjou no Holmes
- Historien
- Miljøet i serien



Shoujo☆Kageki Revue Starlight
- Flydende animation
- Forhåbentlig et bredt og varieret persongalleri
- Forhåbentlig noget godt musik



Tenrou: Sirius the Jaeger
- P.A. Works
- Original anime



Tsukumogami Kashimasu
- Setting
- Forhåbentlig en hyggelig healing serie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar