søndag den 10. september 2023

Anime 2022: Musik

Disse blogindlæg, hvor jeg ser tilbage på det forgange animeår, er blevet skubbet super meget i denne omgang. Så nu har jeg beslutte mig for, at de altså skal ud. Vi nærmer os jo lige så stille den sidste animesæson i dette år. ^^;

I denne omgang har musikindlægget fokus på Top 5 OP, Top 5 ED og Top 3 Soundtrack. Det er dog ikke rangerede lister. Anime'erne står i alfabetisk rækkefølge. 

Anime 2022: Top 5 OP


Anime 2022: Top 5 ED

Da det har været småt med ED'er, der har bidt sig fast hos mig, har jeg valgt at gøre en undtagelse og lade Spy Family optræde to gange. Normalt plejer jeg, at begrænse mig til én optræden pr. anime pr. liste. 

Anime 2022: Top 3 Soundtrack 

  • 86 Eighty-Six Part 2 af Hiroyuki Sawano og Kohta Yamamoto
  • Bubble af Hiroyuki Sawano
  • Spy x Family af (K)NoW_NAME og Makoto Miyazaki

Ingen kommentarer:

Send en kommentar