Som sidste indlæg i tilbageblikket på animeåret 2022, kommer min personlige Top 10. Jeg må dog indrømme, at der ikke har været synderligt meget rift om pladserne. Et par enkelte serier efterlod et varigt indtryk hos mig: nr. 1-2. Nr. 3 var et dejligt gensyn med nogle herlige karakterer. Nr. 4-9 kunne sagtens være rangeret i en anden rækkefølge, hvis jeg kiggede på listen igen om en måned. Den har allerede ligget adskillige måneder, hvor jeg har flyttet rundt og flyttet rundt. ^^; Nr. 10 er lidt med som det tynde øl. Den var fin underholdning men ikke et must-see.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar