søndag den 23. december 2018

Countdown: 8 dage tilbage

Sååå.... den 11. december skrev jeg, at jeg manglede at se 44 episoders anime for at færdiggøre de sidste anime fra i år. Men. Så fik vi Netflix igen, og der var selvfølgelig også noget anime fra i år, jeg gerne ville se. Således mangler jeg nu at se 61 episoders anime... XD Argh. Status kan I se herunder.


After the Rain
Episoder set: 8/12 på Amazon Prime Video
De seneste fire episoder har været fine nok. Så jeg regner fortsat med at se serien færdig.


Banana Fish 
Episoder set: 10/24 på Amazon Prime Video
Banana Fish har derimod overrasket positivt og vist sig at være en ganske udmærket anime, hvor Morten og jeg sagtens kan se et par episoder af gangen. Det er der så også behov for, da vi startede på den sent, og den er en af de sjældne 2-cour serier. 


Dragon Pilot: Hisone & Masotan
Episoder set: 2/12 på Netflix
Jeg havde set meget frem til Dragon Pilot, men nu ved jeg ikke rigtig, hvad jeg skal synes om den. Det jeg har fået, var ikke lige - eller nærmere slet ikke - det jeg havde forventet. Af den grund er den ikke min første prioritet. 


Forest of Piano
Episoder set: 1/12 på Netflix
Jeg er ikke så vild med character designet. Dog er animationerne ikke så forfærdelige (endnu), som jeg havde frygtet.


Golden Kamuy 2
Episoder set: 8/12 på Crunchyroll
Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal beskrive den her serie som...


IRODUKU: The World in Colors
Episoder set: 9/13 på Amazon Prime Video
Jeg har valgt at nedprioritere denne serie, da den ikke har sagt mig det helt store. Jeg vil hellere bruge min tid på at få set noget mere af nogle af de andre serier. Derfor har jeg ikke set mere af IRODUKU siden sidst.


Lost song
Episoder set: 0/12 på Netflix
Animationerne i traileren er ikke lige min kop te, men ellers virker den interessant. 


SSSS.Gridman
Episoder set: 10/12 på Crunchyroll
Dette er den eneste serie, jeg pt. ser uden Morten, så den skal jeg i hvert fald nok få set færdig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar