onsdag den 24. november 2010

Mai reflections ser dagens lys

Så blev tankerne om en blog altså til virkelighed. Jeg havde problemer med at finde et navn til den, og da jeg endelig fandt et jeg godt kunne lide (Mai thoughts), viste det sig at domænet bliver "campet" af en, som sidst skrev på den i 2005. Så jeg besluttede mig for Mai reflections i stedet og håber, at folk ikke tror, at det har med spejlbilleder at gøre. ^^;

Jeg vil bruge denne blog til at skrive mine tanker/refleksioner omkring en af mine store interesser og den "verden," der omgiver den. Interessen er japansk populærkultur - heriblandt anime (japanske tegnefilm), manga (japanske tegneserier), cosplay (at klæde sig ud og evt. optræde som en specifik figur) og spil. Bloggen vil fokusere på, hvad der sker i det danske fanmiljø, men jeg vil også komme med beretninger, når jeg har været i udlandet den forbindelse. Jeg vil lade mine tanker om conner og arrangementer i fanmiljøet forme sig ved hjælp af tastaturet. Måske sniger der sig også en anmeldelse af en anime ind. Nogle gange vil jeg måske også bare reflektere over random ting i forbindelse med en anime, jeg har set, noget jeg har oplevet eller et fænomen i fanmiljøet.

Mit mål er ikke at samle alle nyheder, men at udtrykke mine tanker (forhåbentlig) til glæde for andre. Jeg er meget spændt på det her projekt, og jeg glæder mig som et lille barn.^^ Min første helt egen blog - yay ^^


Jeg håber vi ses igen.

- Mai

Ingen kommentarer:

Send en kommentar