fredag den 20. maj 2016

Poke, poke... hey Haru-Con? *stilhed*

For en uge siden altså den 13. maj sendte jeg Haru-Con en mail omkring, om de ville være med i et interview til bloggen. Jeg skrev, at det ville handle om hvordan de er organiseret, deres planlægningsproces - og hvad der gik galt i den, hvordan connen gik, og deres planer for fremtiden. 
Jeg tænkte, at det kunne være godt at høre deres side af sagen ordentligt. Jeg fik ikke noget svar på min mail - hverken omkring om de ville være med i interviewet eller en melding om, at de havde modtaget mailen. 

Den 16. maj spurgte jeg derfor i deres Facebookgruppe, om de havde fået min mail. Intet svar. Onsdag taggede jeg Else, da hun har været den tydeligste arrangør op til connen. Stadig intet svar. I går taggede jeg de to andre: Nickolas og Victor, der stod som værter på eventet. Fortsat ingen respons.

Det er helt fint, hvis de føler, at de ikke har tid eller lyst til at være med i interviewet, men det ville nu altså være god stil at komme med et svar. Den manglende respons på mine henvendelser, sætter dem jo blot i et dårligt lys. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar