søndag den 14. august 2016

Manglende dækning

Tiden flyver af sted. Vi har både haft Genki og Kita Con. Jeg havde egentlig tænkt, at jeg ville lave lidt opsamling på Genki og havde derfor spurgt Rune fra optaktsinterviewet, om han ville være med i et opfølgende interview. Som I vel har regnet ud, blev det ikke til noget. Jeg hørte aldrig noget fra Rune, kom så fra det, og nu synes jeg, det er lidt for sent. 

Mht. Kita Con var jeg i tvivl om, hvordan jeg skulle dække arrangementet. Jeg havde jo snakket med et par arrangører på forhånd. Lige før connen spurgte jeg på Facebook, om jeg kendte nogen, der skulle af sted, og som ville fortælle lidt om deres forventninger. Jeg vidste godt, at jeg var meget sent ude, og jeg fik da heller ingen henvendelser. Min tanke havde dog været at skrive et blogindlæg lige meget hvad. Det ville så bare kun være baseret på mine egne tanker om Kita Con, men ja... life happened. 

Og nu er det faktisk hele 13 dage siden, jeg sidst har skrevet på bloggen. Hold da op. I juli sad jeg ellers og tænkte, at jeg ville tage revanche i august og få skrevet noget mere der. Indtil videre er det så ikke sket... ^^; MEN. Der er også stadig over halvdelen af måneden tilbage. Så der er tid endnu. :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar