mandag den 1. august 2016

Kort vindue for forhåndstilmelding til Kita Con

Efter 10 dages åbent, lukkede tilmeldingen til Kita Con angiveligt i nat kl. 00:00. Jeg har dog lige prøvet at logge ind, hvilket lykkedes, og det så ud til, at jeg stadig kunne tilmelde mig - eller i hvert fald bevæge mig igennem systemet til "Bekræft billet"-siden.

Oprindeligt skulle det nye tilmeldingssystem have været parat i midt/slut juni, men der blev altså først åbnet op her den 21. juli. Det var da heller ikke uden børnesygdomme, for 28. juli meldte Anime Kita ud, at de havde modtaget beskeder om, at systemet ikke kørte optimalt i Firefox. 

Connen løber af stablen allerede i den kommende weekend, så jeg forestiller mig, at den sene åbning for tilmeldingen kan have haft indflydelse på deltagerantallet. 

Der er dog stadig mulighed for at møde op og betale i døren. Gør man det, er der bare ikke mulighed for soveplads eller mad. Antallet af overnattende skal meldes til brandmyndighederne på forhånd, og der skal købes ind til mad før connen. Nu var det heller ikke, fordi Kita Con tilbød et væld af sovepladser - 50 stk. blev det kun til - så det var jo også ret begrænset, hvor mange der kunne benytte sig af den mulighed. 

For medlemmer af foreningen Anime Kita koster det 75 kr. at deltage til Kita Con. Folk, der ikke er medlem, må slippe 150 kr. Det koster 150 kr. at blive medlem af Anime Kita.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar