mandag den 6. december 2010

Anime Kitas generalforsamling + julehygge

I lørdags var jeg så af sted til Anime Kitas generalforsamling efterfulgt af julehygge. Der var 24 deltagere til generalforsamlingen. Jeg tog opgaven som referent. Der var kun en kandidat til henholdsvis formandsposten og kassereren, så de blev valgt uden afstemning. Der var derimod kamp om næstformandsposten og især de to menige bestyrelsesposter. Da den nye bestyrelse var valgt, var der kun et medlem tilbage fra den gamle bestyrelse. Den nye bestyrelse virker til at være godt sammensat, og jeg ser frem til at se, hvordan de vil udvikle Kita. Jeg håber, at de vil få samme støtte og opbakning, som den gamle gjorde. Hele generalforsamlingen gled nemt, og det måske lidt tørre indhold blev forsødet med lune æbleskiver. ^^ Mums... og småkager.

Efter generalforsamlingen havde Chibirådet arrangeret julefrokost med lunt pålægsbord. Der gik dog noget tid, før vi gav os til at spise, men det var hvis også meget godt oven på æbleskiverne. Folk sad og snakkede, spillede spil og StepMania. Der var tre bordøer, og man kunne godt se en opdeling imellem medlemmerne. Mit bord bestod meget af den gamle kerne. Selvom det virkede til at være opdelt, var det ikke sådan, at der så ud til at være nogen, som ikke "hørte til" et sted.

Om aftenen spillede vi pakkespil. Kita havde smidt 10 gaver i, så man kunne sagtens få mere end en, selvom aftalen blev, at alle skulle have en gave. Man kunne godt slutte spillet uden gave, men så ville man få en af den med flest pakker. Vi spillede efter meget simple regler, men det var stadig sjovt. Nogle pakkers indpakning var mere afslørende end andre. Jeg lurede hurtigt, at der var Ramune i to af pakkerne. Jeg fik tre pakker - en af dem var en Ramune. ^^ Det var en rigtig hyggelig aften, og jeg er rigtig glad for, at jeg kom af sted.


Held og lykke til den nye bestyrelsen ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar