tirsdag den 28. december 2010

Min indre fangirl viser sig...

OMG... Olivia Lufkin kommer til Uppcon i juni 2010! Omg, omg! Shriek! (<-- den lyd fangirls nu engang siger, når de skriger... ^^;)

Min indre fangirl kom frem i mig, da jeg var et smut forbi Uppcons hjemmeside. Deres baggrund er et billede af Olivia Lufkin, så jeg ledte febrilsk efter et sted, hvor jeg kunne læse mere information. Til sidst fandt jeg det bag deres 24. kalenderlåge. Der står dog kun, at hun kommer til Uppcon - ikke noget om, hvad vi kan opleve hende i forbindelse med, men en koncert må næsten give sig selv.

Nu er der sikkert nogle af jer (få) læsere derude, som tænker: "Hvem i al verden er hun? Burde jeg vide, hvem det er?" Olivia Lufkin er måske bedre kendt under kunstnernavnet Olivia inspi' Reira. Hun var Reira fra Trapnests sangstemme i anime'en NANA. Hvis du ikke kender NANA, kan jeg kun sige, at du er gået glip af en fantastisk medrivende og hjerteskærende historie med utrolig god musik til. Den handler om to unge kvinders kamp for/drøm om at blive selvstændige og uafhængige. Nana Osaki og Nana "Hachi" Komatsu er så forskellige som nat og dag, men bliver på trods - eller måske netop derfor - virkelig gode veninder. Nana Osaki er sanger og hendes store modrival er Reira fra Trapnest, som altså får sin smukke sangstemme fra Olivia Lufkin.

Uppcon foregår i Uppsala, Sverige den 3-5. juni 2011. Jeg vil så gerne med... men der er jo noget som hedder bachelor til den tid... Jeg krydser fingre for at uni kan give mig nok informationer omkring bachelor hurtigst muligt i det nye semester, så jeg kan planlægge efter at komme af sted. Jeg opdagede for sent, at hun kom til Connichi i Kassel, Tyskland tidligere i år, så jeg håber virkelig, at jeg kan komme med til Uppcon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar