tirsdag den 17. maj 2011

Mere styr på SommerCons hjemmeside

Så er der ved komme mere styr på SommerCons hjemmeside, som dog først ser ud til at skulle lanceres officielt om et par dage. Den mangler da også stadig de sidste ting som bl.a. tilmelding. SommerCons fokus er blevet gjort mere klart. Det bliver en con for conarrangører og andre der er interesseret i (hvordan man laver) conner. Det er ment som et networking arrangement, hvor arrangører kan møde andre arrangører, dele erfaringer, få nye kontakter og hygge sig. Men der er også plads til at deltagerne kan komme med deres input omkring hvordan en con skal være. Der vil være forskellige paneler, men det er stadig promovering af Genki, der fylder mest. Nu er det jo også på Genki (eller Genkai), der står bag SommerCon, så det er jo egentlig ikke så underligt. Det er dog ikke kun for folk inden for animemiljøet. Det er også for arrangører af sci.fi. og andre events - jeg forestiller mig noget gaming/LAN og rollespil måske.

Praktisk info:
Datoer: 1-3. juli
Sted: Valby Kulturhus
Pris: 100 kr.

Jeg synes, at det har potentiale til at blive både interessant, lærerigt og sjovt. Jamen det er jo hele tre ting på en gang!

3 kommentarer:

  1. Burde nok lige påpege, at Genkai ikke står bag SommerCon; det er Allan's eget arrangement i samarbejde med Valby Kulturhus.

    Genkai hjælper bare til med at supplere arbejdere.

    SvarSlet
  2. Okay, jeg havde bare forstået det anderledes ud fra nogle ting Allan sagde.

    SvarSlet
  3. No worries, jeg var også ret meget i tvivl til at starte med.

    SvarSlet