lørdag den 8. januar 2011

Crunchy scorer 10 af sæsonens nye anime.

Crunchyroll har scoret 10 ud af sæsonens 24 nye animeserier, og vi har mulighed for at se 8 af dem her i Danmark. Det er 1/3! Jeg er så heldig, at der faktisk er to af de serier, jeg regnede med at se, er kommet på Crunchy. Måske tjekker jeg også Level E ud, nu Crunchy har fået den. De nye serier vil blive vist simultant - dog kun hvis man er betalende bruger ellers skal man vente en uge.
Det er virkelig fedt at se, at Cruncy vinder frem. Jeg håber, at udviklingen fortsætter, men det kræver jo at folk bakker op omkring det. Det behøver ikke en gang at være i form af betaling. Jeg tror også, at det hjælper, hvis man bare er gratis bruger. For langt det meste anime på Crunchy kan nemlig ses helt uden, at man skal betale for det - men det koster kun ca. 37 kr om måneden at slippe for reklamerne. Crunchyroll har over 100 anime online, som man kan se. Nøj, hvor lyder det her egentlig lidt som en salgstale... ^^; Men jeg er bare glad for, at der endelig er kommet et godt alternativ til fansubs. Crunchy er jo det mange fans har efterspurgt i mange år efterhånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar