søndag den 16. januar 2011

Hvor mange mon der kommer til SVS...

Tilmeldingen til SVS kom online torsdag aften og fik hurtigt sin første tilmeldte.^^ Fredag havde rygtet spredt sig lidt mere, og den var således kommet op på 28 om eftermiddagen. I løbet af weekenden er der så kommet over 100 mere til. Der er pt. 134, som har tilmeldt sig, og jeg ved også, at nogle af dem allerede har sendt betaling ind. Det er lidt cool, at nogle allerede har sendt penge af sted.

SVS' Facebookgruppe har 363 medlemmer. Der har dog ikke været meget respons på, at tilmeldingen er kommet op, derinde. Aktivitetsniveauet er det samme, som det har været den sidste måneds tid. Et par piger har hver lavet et event på Facebook for SVS. Det ene har 274 "attending" og det andet har 97 "attending" i skrivende stund. Jeg håber da, at der kommer flere end det. Sidste år kom der da også flere end Facebook eventet ellers havde lagt op til.

Jeg synes stadig, at det er svært at sige, hvor mange der mon kommer til dette års SVS. Jeg håber, at vi kommer op på en 500 ligesom sidste år i hvert fald. Siden SVS startede i 2008 er deltagerantallet steget hvert år, så der er da forhåbning om en stigning igen - men hvor stor den mon bliver, tør jeg ikke gisne om. Måske når vi de 600, men måske synes folk, at det er for langt væk og tager til Sakura festivalen i stedet, og der så "kun" kommer en 400 nørder. Det er ikke til at vide. Hvor mange tror I læsere, der kommer? Hvad tror I der spiller ind, når folk bestemmer sig for, om de vil deltage eller ej - og hvad med jer selv?

2 kommentarer:

  1. Hva! Skal vi nu også være aktive og besvare dine posts ^^

    Jeg har ikke rigtigt nogen føling på hvad sammenfaldet med Sakura festivallen kommer til at betyde for tilslutningen.

    Et bud på 500,- er nok ikke helt forkert, hvis vi antager at den mulige stigning der skulle havde været bliver stoppet af Sakura festivallen. Men mindre end det tror jeg ikke.

    SvarSlet
  2. Bare rolig. Nørder er bare lidt langsommere til at sætte i gear ^^ Det skal nok komme

    SvarSlet