onsdag den 26. januar 2011

Overspringshandlinger

Hvor kan man nå meget SVS og HAF arbejde, når man skal forberede sig til eksamen. Nogle af mine studiekammerater har lavet overspringshandlinger i form af fiktiv rejseplanlægning, rengøring og Facebook. For mig bliver det selvfølgelig også til random surfing på nettet, se anime og game. Dog synes jeg også selv, at jeg får lavet noget andet, der er fornuftigt. Her i min forlængede eksamensperiode har jeg således lavet en masse spørgsmål og efterhånden sat holdquizzen til HAF sammen med alt materiale, lavet HAF's Mand eller kvinde quiz, fået lavet en del event templates til flere af SVS's events, skudt gang i arbejdet med både holdquiz og quizløb og nået et godt stykke. I dag var ikke nogen undtagelse med hensyn til overspringshandlinger. Jeg fik således lavet Velkomst til HAF Event 13, og jeg nåede vel ca. halvvejs i en introfilm. Egentlig havde jeg ikke tænkt mig at lave en introfilm, men... ^^ Ja, så måtte den 100-siders rapport om WTO vente endnu en dag. Gad vide om andre conarrangører og foreningsbestyrelsesmedlemmer har det ligesom mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar