tirsdag den 5. januar 2016

Blogrefleksioner

2015 endte altså på 90 blogindlæg - 10 mindre end i 2014. Dette var dog som forventet, da det som sagt har haltet med at få skrevet indlæg her i især sidste del af 2015. Julekalenderen fungerede dog bedre (for mig), end jeg havde regnet med. Det var virkelig rart bare at skrive nogle mindre forpligtende indlæg, eller hvad man nu skal sige. Det var en smule svært at få startet på den, men da jeg først kom i gang, flød det egentlig ret godt. Jeg tror derfor, at jeg vil tillade mig selv at skrive nogle flere kortere indlæg, som ikke behøver at gå i dybden. Det er også en måde, hvorpå der kan komme en mere jævn strøm af indlæg. 

Pt. er der ingen specifikke blogindlæg, som jeg arbejder på. Jeg regner dog med, stadig at fortælle lidt mere fra Japanturen 2015, men hvornår det lige bliver - og hvad det bliver om, ved jeg ikke. 

Et nyt år betyder også fire nye animesæsonen. Jeg skal dog have fundet ud af, hvordan dækningen af dem kan deles op mellem bloggen og Metronaut. Det er heller ikke sikkert, at det kommer til at foregå på samme måde mht. hver sæson. Jeg har forresten skrevet om 10 udvalgte anime fra 2015 hos Metronaut. Første del er kommet online.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar