lørdag den 30. januar 2016

Det var så januar.

Januar er fløjet af sted for mit vedkommende. Jeg synes, det er virkelig underligt, at vi i dag allerede har den 30. januar, og på mandag hedder det februar. Dermed blev det altså kun til fem blogindlæg i denne måned. 

Det er nu heller ikke, fordi der har været det helt vilde at skrive om. Tidligere skrev jeg jo her i januar lidt omkring, at tilmeldingen til SVScon var åbnet, og hvordan det gik med den. Det havde jeg faktisk ikke tænkt over, før jeg i går begyndte at kigge på, hvad jeg egentlig plejer at skrive om her i januar. 

Et andet emne, som jeg også plejede at være omkring i januar, er vintersæsonen. Det har jeg jo sådan set også været i år, men jeg kunne godt lave et indlæg mere, hvor jeg skriver noget omkring de serier, jeg rent faktisk følger med i. Der vil dog komme til at gå noget mere tid, før det kunne blive aktuelt, da jeg gerne vil se et par episoder mere af nogle af serierne, før jeg udtaler mig om dem. Jeg kan dog afsløre, at jeg er begyndt på følgende fem serier (og jeg regner ikke med, at det bliver til mere end det):
  • Active Raid: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hachi Gakari / Active Raid
  • Boku dake ga Inai Machi/ ERASED
  • Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri 2nd Season / GATE
  • Prince of Stride: Alternative
  • Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu 
og to serier med korte episoder på 7-8 min:
  • Sekkou Boys
  • Tabi Machi Late Show

Jeg satser på, at der kommer noget mere aktivitet på bloggen i februar. Der vil det jo også være på tide så småt at starte optakten til J-Popcon, som afholdes i midten af marts.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar