fredag den 21. juni 2013

"Ældre" piger til interview søges.

Som nogle af jer måske har lagt mærke til på Facebook, så har jeg kastet mig ud i at lave interviews med en række "ældre" piger i fanmiljøet.

Baggrunden for dette er, at jeg nærmest siden, jeg kom ind i fanmiljøet i 2006 har følt, at der var ret få piger på min egen alder i forhold til drenge. Jeg er selv lige fyldt 26 år. I første omgang vil jeg se på, hvordan pigerne på min alder eller ældre er kommet ind i miljøet – samt hvornår og hvordan deres interesse for anime og manga er opstået. Jeg blev også inspireret til at lave disse interviews, da Ice-nine skrev en kommentar på bloggen, hvor hun skrev lidt om, hvorfor mon vi er så få ”ældre” piger i fanmiljøet.
 
Jeg søger piger som er født i 1988 eller tidligere. Interviewet kommer til at foregå via mail, så hvis der er nogen af jer læsere, der opfylder kravene og ønsker at være med, må I meget gerne skrive jeres mail i en kommentar.

Der kommer nok til at gå et stykke tid, før jeg har blogindlægget/ene baseret på disse interviews klar. Jeg tror ikke, jeg kommer til at bringe de forskellige interviews direkte, ligesom jeg tidligere har gjort, når jeg har lavet interviews. I stedet vil jeg skrive et blogindlæg på baggrund af dem, hvor jeg inkluderer korte passager og/eller udsagn. Måske bliver det også til mere end et blogindlæg - nu må vi se. ^^

Nu ved I i hvert fald lidt mere om, hvad jeg går og pusler med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar