onsdag den 26. juni 2013

På tegnebrættet

Juni måned har været en lidt sløj blogmåned. Det håber jeg dog på at kunne råde lidt bod på i løbet af juli, men nu må vi se. 
 
Jeg går som sagt stadig og pusler med indlægget omkring "ældre" piger i fanmiljøet. Derudover har jeg stadig ikke fået noget svar på mit interview med Allan ang. Geekcore. Han har godt nok også mange jern i ilden ham Allan. 
Så har jeg også fået udvalgt, hvilken fandom der skal være den første til Fandom Spotlight blogindlæggene. Det bliver Vocaloid (forudsat, at jeg kan finde folk, der vil medvirke i interviews... ^^;) Jeg er ikke begyndt aktivt at søge endnu, da jeg jo lige har spammet Facebook med efterlysning af "ældre" piger til interviews. Sidder der nu nogen af jer læsere derude, som enten er Vocaloid fans og gerne vil medvirke i et interview, eller bare har lyst til at komme med jeres mening om Vocaloid, må I gerne skrive en kommentar med jeres mail, så kontakter jeg jer. 

Om få uger starter der en ny animesæson - der er i hvert fald kun et par episoder tilbage af de fleste korte serier fra forårssæsonen. Som jeg har gjort til tradition, så kommer jeg med en minianmeldelse af de serier, jeg finder spændende, når jeg har fået 1-3 episoder af dem alle sammen. Indtil videre regner jeg med at på følgende serier (dette kan dog nå at ændre sig):
Blood Lad - jeg håber, at serien har god humor, og så tror jeg, at der vil være en del parodier.
Genei wo Kakeru Taiyou - jeg fornemmer en smule Madoka og Black Rock Shooter "vibe" her. 
Genshiken Nidaime- wuhu, mere Genshiken - anime om nørder for nørder!
Gin no Saji - jeg håber på god humor, under alle omstændigheder er der en anderledes "skole setting". 
Hakkenden: Touhou Hakken Ibun 2 - 1. sæson havde ikke nogen slutning, så nu må jeg hellere se sæson 2.
Kamisama no Inai Nichiyoubi - interessant setting bare der ikke går for meget loli og moe i den.
Kimi no Iru Machi - der står Gonzo på den, så jeg prøver at give den en chance, selvom den lyder ekstremt kliché.
Rozen Maiden (2013)  - forudsat at den kan ses uden at man har set de første serier.
Tamayura: More Aggressive - dette er en forsættelse til Tamayura: Hitotose, som jeg brugte som afkoblingsanime. 
Uchouten Kazoku - historien lyder speciel, og jeg ved ikke helt, hvad jeg skal forvente, men da det er P.A. Works bliver det sikkert pænt at se på.

Jeg plejer dog altid at tage et kig på ANN's season preview, hvis der er serier, jeg er i tvivl om, om jeg vil begynde på. Nogle gange får de også overbevist mig om, at jeg skal give en anime, jeg først ikke havde tænkt mig at se, en chance alligevel. Det var bl.a. tilfældet med denne sæsons Hataraku Maou-sama!.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar