tirsdag den 22. marts 2016

Der skribles om J-Popcon

I fredags blev spændingen udløst, for der slog J-Popcon dørene op til dette års con. Jeg var med alle tre dage, så der kommer selvfølgelig en personlig conrapport fra mig her på bloggen ligesom, der plejer. Om jeg laver et decideret evalueringsindlæg, har jeg endnu ikke bestemt mig for.

Under alle omstændigheder vil jeg gerne lave nogle flere J-Popcon relaterede blogindlæg. Jeg skal bare lige have fundet ud af med mig selv, hvordan og hvorledes. Jeg vil i hvert fald gerne komme omkring connen fra en anden vinkel end min egen. 

Jeg smeder dog også på J-Popcon-jernet til Metronaut. I støbeskeen har jeg to artikler, hvor den ene er et interview med en af arrangørerne. 

Så jeg skal nok komme rigeligt omkring J-Popcon. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar