onsdag den 8. juni 2011

HAF Event 13,1 nærmer sig.

Så er der lidt over 2 uger til det næste lille HAF-event. Indtil videre er der 28 tilmeldt, og der er 40 pladser i alt. På listen er 1 person, som jeg ikke aner hvem er, 2 personer, som jeg aldrig har mødt og 2 personer, som jeg ved hvem er, men aldrig rigtig har snakket med. Resten kender jeg... ^^; Jeg havde håbet, at der ville troppe lidt flere nye op, da det jo er et lille event, som ikke koster noget, og derfor burde virke mindre afskrækkende. Jeg smed info om eventet op på både Animefans og AniManga, men der er desværre miminal respons på det. Det har dog trukket en ny til fra Animefans, så det har da gjort noget.

Dette komma HAF ligger jo også lige oven i dimissioner og studenterfester, hvilket i hvert fald ser ud til at være skyld i, at nogle af dem jeg kender, ikke kommer denne gang.

Jeg tror dog stadig, at os der kommer nok skal få det hyggeligt. Det plejer vi jo. ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar