torsdag den 2. juni 2011

I'm alive!

Jeg ved godt, at det er ved at være noget tid siden jeg sidst har skrevet, men der er stadig liv i mig og bloggen. Jeg har haft travlt med min bacheloropgave, og bagefter skulle jeg lige have lidt tid til at rekreere. Jeg håber, at der stadig er nogen derude som følger med på trods af mit fravær. Jeg vil vende stærkt tilbage. Jeg har dog lige to eksaminer, men jeg håber, at få lidt tid til nogle korte blogindlæg. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre, om I synes, at der er nok aktivitet på bloggen. Hvor tit bør jeg forsøge at komme med et indlæg? 1-2 gange i ugen, oftere eller endda hver dag? Hvad synes I?

2 kommentarer:

  1. Du burde sætte dit aktivitetsniveau efter det der nu passer dig bedst. Jeg ser ingen grund til at stile efter et bestemt antal indlæg hvis lysten eller tiden ikke skulle være til det i en periode.

    En hurtig gennemgang af de blogs jeg følger giver et tal mellem 1/4 - 2 indlæg om ugen for blogs af samme type som denne.

    SvarSlet
  2. Jeg syntes fandme det er for dårligt Maibritt..

    I want moar!

    SvarSlet