onsdag den 5. oktober 2011

2 dage til Kita Træf 11.2

To gange om året samles Anime Kitas medlemmer til Kita Træf i Huset i Aalborg. Stemningen er afslappet og folk hygger sig - nogle med tegning og andre med gaming af forskellige art. Lokationen har både fordele og ulemper. Når vejret er dårlig, er det knap så belejligt, at træffet foregår i 3 forskellige bygninger. På den anden side er det en stor fordel, at Husets kantine holder åbent i forbindelse med aftensmad fredag og lørdag samt brunch lørdag og søndag - især de 3 sidstnævnte måltider er meget sociale, da store dele af medlemmerne benytter sig af dem. Menuen lørdag aften afgøres ved afstemning på Kitas forum. Denne gang vandt "Oksefilet med bagt kartoffel og sauce bearnaise". Jeg benytter mig kun af brunchen selv. Det er tilgengæld også virkelig luksus at kunne vågne op til træf og gå over i bygningen overfor og spise virkelig lækker brunch. Mon de har købt nok bacon ind denne gang...

Nu har jeg hvis snakket nok om mad, for Kita handler jo om andet, selvom mad fylder meget i min verden. ^^; Til Kita Træf er der planlagt forskellige aktiviteter. Personligt er jeg stor fan af Gæt en Lyd, Gæt og Animer! og Holdquiz. Jeg kan generelt godt lide musikquizzer, det er underholdende både at se på og deltage i Gæt og Animer!, som er Gæt og Grimasser med animefigurer, og holdquizzen er social - og så er det rart også at prøve at være på den anden side af en quiz, da jeg jo plejer at være involveret i planlægningen af de fleste til både HAF og SVS. Kita Træf har også en anden fælles aktivitet, som jeg synes godt om. Det er Fællesbillede. Siden det allerførste Kita Træf i "Førerbunkeren" i oktober 2006, er der blevet taget et fællesbillede til hvert eneste træf. Det er en virkelig god tradition. Sidste gang var de gamle billeder også sat frem i rammer. ^^

Kita Træf er det sted, hvor jeg kan hygge mig med mine venner i miljøet og lave ting der relaterer til det uden at skulle organisere en masse. Det er lidt mit fristed. Denne gang har jeg dog valgt at tage et par vagter, fordi det lød til, at de manglede folk. Men det lægger jo stadig ikke det store ansvar på mig. Jeg glæder mig til jeg om to dage sidder i bilen på vej til Kita Træf igen. ^^

Læs mere om Kita Træf 11.2 på Anime Kitas hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar