mandag den 29. oktober 2012

Skriveblokade :-/

Jeg ved godt, at bloggen har ligget hen i over en uge nu, og det beklager jeg. Det skyldes nemlig ikke, at jeg ikke har været hjemme eller ikke har haft tid. Jeg har dog haft lidt af en skriveblokade. Jeg kiggede rundt omkring på nettet efter noget at skrive om. Jeg overvejede også at tage nyheden om to cosplayshows til næste J-Popcon op, men lysten var der bare ikke. Jeg har dog samlet info til den næste Månedens events, som kommer ud på torsdag. 
I den sidste uges tid har jeg bare ikke rigtig kunnet samle mig om bloggen - og havde svært i det hele taget at samle mig om noget. Hver gang jeg gik ind på bloggen og tænkte, at nu måtte jeg hellere få skrevet et indlæg, så skete der bare ikke noget. Mine fingre frøs nærmest, så snart jeg satte dem på tastaturet. Jeg vidste virkelig ikke, hvad jeg skulle skrive om, og hvor jeg skulle starte. Jeg forsøgte også at finde inspiration i mine tidligere indlæg, men det hjalp heller ikke rigtigt. Jeg sad godt og grundigt fast. 

Det er nok ikke helt ovre endnu, men det er forhåbentlig blevet bedre. Nu kommer der jo også snart et arrangement, som jeg skal deltage i, og som jeg efterfølgende kan skrive om. ^^ I den kommende weekend er der nemlig Kita Træf 12.2. Det glæder jeg mig meget til. Det bliver godt at komme til noget i miljøet igen. Der er også gået over 1 år siden, jeg sidst var til Kita træf.

I lørdags var der EuroCosplay til London Comic Con (eller hvad den nu hedder for tiden). Der skulle have været en live stream, men den kom desværre aldrig op og køre. Det er lidt underligt ikke at have været med i år. Jeg ser frem til at se showet, når det engang kommer online. Jeg laver muligvis også et interview med Christina igen, nu hvor hun har været af sted, for at høre om hendes oplevelser og om det hele levede op til forventningerne. DKos skulle også bringe en rapport fra expoen i deres næste udgivelse.

Dette var en meget kort update, men det var også mest for lige at puste lidt liv i bloggen igen og give lyd fra mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar