torsdag den 24. januar 2013

Interviews i støbeskeen

Jeg vil godt beklage, at der ikke er kommet så meget fra mig i januar. Kun 5 blogindlæg er det blevet til - og der er kun en uge tilbage af måneden... XD Jeg kan dog fortælle, at jeg har gang i en del forberedelser til kommende blogindlæg - især flere interviews. Hvornår de kommer ud afhænger jo så ikke kun af mig men også dem, jeg interviewer. Her vil jeg dog løfte sløret for de interviews, hvor jeg har fået lavet en aftale med den anden part.
  • Interview med en tidligere gopher til J-Popcon
  • Interview med J-Popcons eventgruppe/team/hold - hvad de nu kalder sig
  • Interview med Sophie Schiøtt og Thomas Andresen igen efter KōyōCons generalforsamling
Jeg har valgt disse interviews ud, fordi de har en hvis aktualitet. J-Popcon nærmer sig, og så vil jeg gerne forsøge at give jer læsere et indblik i flere forskellige områder, som man ikke lige kan få ved bare at læse connens hjemmeside eller følge den på Facebook. KōyōCon holder generalforsamling på lørdag, og derefter går jeg ud fra, at connen vil kunne løfte sløret for flere ting. De er nok også nået et stykke i forberedelsesprocessen siden i sommers, hvor jeg interviewede dem for første gang.

Har du et forslag til et interview, så kan du skrive det i en kommentar til dette blogindlæg. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar