fredag den 5. juli 2013

Spøjse søgninger

Jeg er en af de personer, som synes, at det er lidt sjovt at kigge på statistik nogle gange. Således tjekker jeg også jævnlig, hvor meget trafik der er på bloggen, hvilke indlæg folk læser mest osv. I min oversigt kan jeg også se hvilke søgninger, der har ledt læsere ind på bloggen. Jeg må sige, at jeg har studset lidt over nogle af dem. Af den grund har jeg i over et halvt år lavet mig en lille samling af spøjse søgninger, som jeg nu vil dele med jer. Nogle af jer vil sikkert synes, at det er kedeligt og urelevant, men jeg synes nu, at det kan være sjovt at se, hvordan folk er landet hos mig. Nogle af søgninger er tydeligvis lavet af folk i fanmiljøet, der søger info om begivenheder eller anime relaterede emner. Så er der også nogle søgninger, hvor jeg tænkte "huh?", indtil jeg kom i tanke om, at jeg for nyligt havde lavet et blogindlæg, hvor det kort var blevet nævnt.

Spøjse søgninger der har ført folk ind på bloggen:

Søgning
Antal
Min reaktion
reglerne for bar mave til j-popcorn
1
XD
broche jul i valhal
1
Ahva’...? Nå ja, jeg nævnte Jul i Valhal, da jeg skrev om, at jeg ville se Skip Beat som julekalender.
upopulær pige anime
1
Hvorfor søger man på det...?
allan p genki
2
Lol
90'erne tegnefilm
1
Ja, ja...
fisk i bowle
1
Whut... mon det har med Japanindlægget om bl.a. Osaka Akvarium at gøre..?
jeg kunne slet ik genke dig
1
Ahva’
anime men are monster
2
Hvorfor leder den søgning til min blog...?!
j-popcon negativ
3
Hele tre med den søgning... hvorfor søger man på det...?
dårligt opsatte hjemmesider
1
Mon den søgning ikke har ledt ind til indlægget om Japan Festival...?
manga træf herning 2013
1
Mon vedkommende mener SVS?
medlem i en mangaklub
1
:)
hvad er bronies
1
XD
"thomas bo larsen" japan
2
Mon det er ”almindelige mennesker”, som har lavet de søgninger...?
kort over dgi byen
2
Gad vide om det er relateret til J-Popcon...?
drengerøv og datter japan lovehotel
2
Nå så du vil se love hotel...
drengerøv og datter i japan
5
Det var da efterhånden mange søgninger på det ene blogindlæg. (Der har også været andre varianter af denne søgning, som jeg ikke har gemt.)
j-popcon kæreste
1
XD
hvordan bliver man en cosplayer?
1
Det er lidt sødt. ^^
cosplay walk århus lørdag 2013
3
Hvorfor skrive årstallet men ikke datoen...? XD
maid cafe piger tegnet
1
Javel
hakuouki shinsengumi kitan yaoi
1
Whut XD why – nej!
også i cosplay foreninger rundt omkring
1
Mangler der nogle ord i den her søgning, som ikke er blevet gemt i min oversigt...?
hvorfor fan af mylittlepony
2
XD
pony flertal
1
XD at skrive et blogindlæg om bronies resulterer åbenbart i, at ”pony søgninger” nu også leder ind på den...
"kaw kawiie"
1
Hedder det ikke ”kawaii”...?
hvad laver bronies
1
XD folk vil åbenbart gerne forstå dem.
tsundere hverdag blogspot dk
1
Ahva, ahvorfor en nød?
allans anime forening
2
Lol
haf-tøserne
1
Gad vide hvem det er...?
ved ikke anime
1
Hvad i al verden leder man efter med sådan en søgning...?
hvad er ganbare
1
Hvorfor finder de mig, når de søger på det...? Gud ja, der var jo den der forening i Kalundborg, som hed Ganbare... har jeg skrevet om den på bloggen..?
mobning i cosplay moljø
1
Trist at nogen laver en søgning på sådan noget. Cosplaymiljøet skulle jo være meget åbent og tage godt imod nye.
københavnsk klub der genopstod i 2011
1
Gad vide om Allan igen har været i søgelyset her..? XD
hvorfor siger man fejl 40
1
:p
manga i l¶bet af en
1
Manga i løbet af en...? Det forstår jeg ikke...
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar