onsdag den 13. november 2013

KōyōCon interview på vej

Så vidt jeg har hørt, brugte næste 300 den foregående weekend i Grenå til KōyōCon. Jeg må sige, at det var en del flere, end jeg havde troet - og også end connen vist selv havde regnet med. Men det er jo bare fedt. 
Jeg selv var i Herning, for jeg var med til at afholde Herning Børneteaterfestival. Nu hvor jeg desværre ikke selv kunne deltage, er jeg naturligvis meget nysgerrig omkring at høre, hvordan connen gik. Jeg har læst rundt hist og her på Facebook, og det har været meget positive udmeldinger, som folk er kommet med. 
For rigtig at komme om bag connen, har jeg gennem en af arrangørerne aftalt et interview med hele gruppen. I dette interview vil jeg komme ind på følgende områder: 
- connen generelt
- lokalerne
- de frivillige hjælpere
- events
- retro cosplayshowet
- fremtiden

Jeg sendte spørgsmålene af sted i går, så nu er det bare at vente på svar. Da min nysgerrighed er stor, tror jeg dog, at der skal en runde spørgsmål mere af sted, efter jeg har fået de første svar. 

Hvis nogen af jer læsere derude, har været af sted, må I endelig gerne fortælle om jeres oplevelser i en kommentar. ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar