mandag den 19. oktober 2015

KōyōCon nærmer sig.

Nu hvor vi er kommet på den anden side af GEEKcore, vil jeg starte optakten til KōyōCon, som afholdes den 6.-8. november på Nørrevangsskolen i Randers.

Connen afholdes for 3. gang. Dens popularitet er lige så stille steget år efter år, og op til den kommende con, kunne der meldes udsolgt allerede 2. september - altså lidt mere end to måneder før connen. På daværende tidspunkt var der faktisk en ret sparsom mængde information ude om connen, så det er sikkert grundet andres anbefalinger, at folk er flokket sådan til connen. Der er dog også et maks. på kun 400, så i forhold til de andre conner, er der jo plads til en væsenlig mindre mængde mennesker.

Som en del af optakten til KōyōCon ville jeg gerne lave nogle interviews, som jeg jo plejer. Jeg lavede derfor et opslag i forskellige Facebookgrupper, på KōyōCons event på Facebook samt KōyōCons Facebookside. Selv efter at KōyōCon faktisk har delt min efterlysning, har det været ret småt med henvendelser. En overgang strømmede det nærmest ind med beskeder, når jeg ledte efter folk til interviews, men på det seneste har det været svært at finde nogen, der var interesserede. Jeg har dog fået en aftale i hus med tre personer: to gengangere og en der skal deltage for første gang. Så selvom det tog længere tid denne gang, lykkedes det at finde personer til interviews. ^^

Jeg skal ikke selv med til connen, så der kommer ingen conrapport, men måske laver jeg et opsamlingsindlæg baseret ud fra folk udmeldinger rundt omkring på Facebook. Det tager vi, når den tid kommer. ^^;  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar