onsdag den 11. november 2015

Nyt om Ghost in the Shell live action filmen

Så.... Pilou Asbæk skal spille Batou i Hollywoods live action udgave af Ghost in the Shell... Jeg ved vitterligt ikke, hvordan jeg skal reagere på den nyhed. Jeg har gået og tænkt på det flere gange i løbet af dagen, men jeg ved stadig ikke rigtig, hvad jeg skal sige... Det er da fedt, at Pilou Asbæk får flere roller i udlandet - men Batou... Den rolle har jeg altså svært ved at se Pilou Asbæk i. Han skal da godt nok til at have gang i noget træning, hvis han skal komme bare i nærheden af Batous størrelse.

Det er ydermere kommet frem, at skurken i filmen bliver Laughing Man, hvilket jeg er meget spændt på, hvordan vil blive håndteret. Laughing Man kunne nemlig nemt gå hen og blive reduceret til en endimensionel skurk - og han er jo alt andet lige.

Derudover ser det umiddelbart ud til, at Section 9 i filmen arbejder for et privat selskab kaldet Hanka Robotics. I nyheden hos ANN står der følgende: "Ghost in the Shell follows a female special ops cyborg who leads an elite task force called Section 9 for Hanka Robotics." Jeg håber dog, at det bare betyder, at Section 9 er ved at løse en given opgave, hvor Hanka Robotics er dem, de skal beskytte. Jeg har dog min tvivl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar