onsdag den 13. april 2011

Omg der kommer mange til SVS

Sidste år var der 532 deltagere til SVScon. I år er der på nuværende tidspunkt 582 som har betalt. Der er allerede 51 mere end sidste år. Der er også tilmeldt over 800, og der er faktisk kun ganske få dobbelttilmeldinger imellem. Jeg tror i hvert fald vi bliver over 600 - måske endda 650 eller 700. Det ville være pænt vildt. Jeg havde slet ikke turde håbe på en forøgelse, eftersom vi ligger samme weekend som Sakura festivallen.

SVS er også ved at være skræmmende tæt på. Jeg glæder mig meget, men jeg er også lidt nervøs. Der er jo stadig en masse ting, som vi skal have styr på. Men argh... vi er begyndt at tælle uger nu. Jeg går da helt amok, når det bliver dage... Bare det hele nu går godt.

Man kan også se at vi nærmer os på mængden af betalinger og tilmeldinger til diverse ting. Hvorfor skal danskere altid ordne den slags i sidste øjeblik..? Vi har f.eks. fået 10 cosplaygrupper til SVScosplayshow på en uge... og nogle lige omkring deadline.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar