mandag den 4. april 2011

Anime foråret 2011

Så er det ved at være tid igen. Enkelte serier af forårets animesæsoner er allerede startet. For en gangs skyld ser der faktisk ud til at være et meget bredt udvalg af serier. Der er selvfølgelig et par klassiske shounen serier, harem og ecchi serier og selvfølgelig moe slice of life serier. Sidstnævnte har desværre optaget utrolig meget plads i de seneste sæsoner, så det er virkelig rart at se, at studierne tør lave mere til andre målgrupper igen.
Jeg regner selv med at kigge på følgende serier (noget flere end i vintersæsonen):

Ano Hana - en slice of life dramaserie, som virker til at have en mere seriøs historie
Appleseed XIII - det er Appleseed, hvis ikke for historien så for animationen
C: The Money of Soul and Possibility Control - lyder til at være en ganske interessant mystery dramaserie
Hanasaku Iroha - den leder mine tanker hen på Honey and Clover, som jeg var meget glad for
Health and Education for 30-year olds - just for the fun...
Moshidora - mest pga. Production I.G
Sket Dance - beskrivelsen lyder okay, men jeg har lidt bange anelser om, at det udvikler sig til den gængse shounen serie
Steins; Gate - lyder også som en interessant mystery serie
Toriko - lyder lidt som Yakitate Japan bare med gourmet mad
Under the Innocent Sky - denne her er nok blah eller yay

Jeg har nok størst forventninger historie- og castmæssigt til Ano Hana , C: The Money of Soul and Possibility Control, Hanasaku Iroha og Steins; Gate.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar