torsdag den 3. maj 2012

1 uges tid til SVScon

Om en uge er den første gopher til SVScon nok ankommet. Han er sammen med Morten ude i sportscentret for at modtage stole og borde. I løbet af dagen vil diverse andre venner troppe i lejligheden for at gøre klar til SVScon. Til den tid vil lejligheden nok være forvandlet til en ren labyrint af kasser, papirer og andre ting. Allerede nu står der meget rundt omkring. Om aftenen vil vi alle drage mod Sportscenter Herning og påbegynde opstillingen kl. 20.00. Vi vil som altid starte i Multihallen, da det er der, der er mest at gøre. Forhåbentlig når vi at modtage de rigtige ting vi har bestilt. Der er nemlig fortsat gået kludder i vores forsendelser. Vi har f.eks. fået 50 dårlige gopherhatte, selvom vi havde bestilt den dyre og bedre udgave, plus at vi betalte for meget per styk. Vi har opgivet at få farvepatronerne til tiden fra det firma vi bestilte ved og således bestilt et andet sted.

I mit sidste indlæg skrev jeg, at jeg troede, der ville komme ca. 920 til dette års SVScon. Det må jeg hvis tage i mig igen. I dag rundede vi nemlig 922 betalte, og jeg tror ikke, at det stopper her. Så måske når vi faktisk det max vi har sat. Det ville være pænt vildt. 

Både DMI og TV2 Vejret er desværre begyndt at spå regn i næste weekend. Jeg håber altså, at det i det mindste bliver tørvejr. 1000 halvvåde mennesker og deres bagage - nitte.

April er virkelig fløjet af sted. Jeg kan slet ikke forstå, at der er nu er en uges til SVScon. Snart går alle vores forberedelser (forhåbentligt) op i en højere enhed. Jeg glæder mig, og jeg er utrolig spændt. Man skulle tro, at jeg efterhånden havde vænnet mig til det, men jeg får stadig samme spændingsfølelse, når vi nærmer os connen, som jeg gjorde tilbage i 2008. Jeg er dog ikke så ængstelig længere, som jeg var de første år. Jeg tudede jo også til de to første conner, fordi jeg kom under for meget pres psykisk. ^^; Siden SVScon 2010 har jeg klaret mig godt igennem connen psykisk og har fået mere overskud. Det hjælper nok også gevaldigt, at jeg har fået en større gruppe, som jeg kan falde tilbage på og stoler på. Jeg har givet mere slip, og har ikke samme behov for at kontrollere og overvære alting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar