torsdag den 20. marts 2014

Aktivitet hver weekend i april!

På trods af at april måned ligger imellem to af de store conner, er der utrolig meget aktivitet i den - ja faktisk et arrangement i hver eneste weekend! Så fortvivl ikke, hvis du ikke har råd eller tid til at tage af sted til J-Popcon eller SVScon. Måske er der et andet arrangement i nærheden af dig.
 
 
4.-6. april: Kita Træf 14.1
Sted: Huset, Hasserisgade 10, 9000 Aalborg
Pris: 50 kr. + 50 kr. for et valgfrit måltid i Husets kantine.
I skrivende stund kan det kun lade sig gøre, at forudbetale til Kita Træf 14.1, hvis man i morgen går ned i deres bank og sætter penge ind på deres konto. Fristen for at betale på forhånd er nemlig i morgen den 21. marts. Der er dog stadig muligt at betale i døren. Det koster bare 50 kr. ekstra, og så kan man ikke få en soveplads. 
 
Sted: Langå Skole, 8870 Langå
Pris: 100 kr. inkl. aftensmad lørdag, morgenmad lørdag+søndag samt overnatning

18.-20.: Tomo-con
Sted: Egedal Gymnasium og HF, Gymnasievej 1, 3660 Stenløse
Pris: 50 kr. inkl. soveplads og morgenmad

Sted: Langelinje, København
Pris: gratis

Husk også det faste arrangementer:
MangaZone i Aalborg mødes hver mandag. De har desværre kun en lukket gruppe på Facebook.
Otaku Batsu Aarhus (OBAA) i Århus mødes den anden lørdag i hver måned, jeg tror dog, at det i denne omgang er slået sammen med Higashi-eventet.
Anime i Odense (AIO) i Odense mødes hver fredag.


Dette betyder ikke, at jeg genoptager Månedens events. Jeg syntes bare jeg ville gøre en undtagelse, nu der sker så meget i april. Så hvis der i fremtiden igen kommer en måned med meget aktivitet, vil jeg nok lave en oversigt igen. Forvent dog ikke, at jeg graver diverse cosplay walks frem. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar