fredag den 22. august 2014

Still alive... ^^

I har måske lagt mærke til det ovre i min profil, men nu står der altså "min mand Morten" i stedet for "min forlovede". Langt de fleste af jer, der læser med, ved det nok også i forvejen, men sidste lørdag den 16. august blev Morten og jeg altså gift.^^ Bryllupsplanlægningen har optaget en del plads i mit hoved på det sidste, selvom vi dog betalte os fra det meste ved at holde det på RemisenBrande. Det var en helt ubeskrivelig dag, hvor vi var omgivet af en masse skønne mennesker. <3 Det var et ret klassisk bryllup med mig i hvidt og vielse i en kirke.

Her i juli og august er det således ikke blevet til særlig mange blogindlæg. Dels har brylluppet fyldt en del mentalt, og dels har jeg siddet lidt fast omkring emner til bloggen. Genki gav mig naturligvis en god mulighed for at lave en række blogindlæg. Jeg tror dog, at jeg generelt kommer til at skrue lidt ned for antallet af blogindlæg per måned og/eller længden på dem. Så nu ved I det. 

For mig byder efteråret umiddelbart på besøg til tre arrangementer: Art Bubble på Danmarks Industrimuseum i Horsens (kun en dag), Kita træf 14.2 i Aalborg og nok også KōyōCon i Randers. 
Art Bubble er en tegneseriefestival, som blev afholdt for første gang i 2011 og for anden gang i 2012. I forbindelse med festivalen kan man også beskue Danmarks største tegneserieudstilling. At tage til Art Bubble er IKKE som at tage til J-Popcon, Genki eller SVS. Fokus er her virkelig på tegneserier og ikke så meget andet. Læs evt. mit blogindlæg om Art Bubble 2011 for at få et bedre indblik i arrangementet.
Kita Træf er nogle af de få arrangementer, som jeg altid forsøger at deltage i. I foråret måtte jeg springe over, fordi vi skulle lave SVS-forberedelser i samme weekend, så jeg vil virkelig gerne af sted til efteråret. Det er smadder hyggeligt, og så ses jeg med en masse venner der.
Jeg mener, at KōyōCon sidste år faldt sammen med Herning Børneteaterfestival, som jeg var med til at afholde i  kraft af mit daværende job som koordinator for Kulturelt Samråd Herning, så der havde jeg ikke mulighed for at deltage til connen. Så i år regner Morten og jeg med at tage af sted og se, hvordan det hele er. Da det er flyttet til Randers, er det heller ikke helt så langt væk.
Jeg har valgt at skippe Geekcore igen i år, da jeg føler, at connen skal etablere sig noget mere, før jeg vil rejse efter den. Jeg ser helt klart noget potentiale med de områder, som connen dækker, men jeg føler også, at der skal udvikles noget mere på det hele. Foregik Geekcore i nærheden af mig, kunne jeg dog sagtens have fundet på at smutte en tur forbi.

1 kommentar: