onsdag den 7. januar 2015

Tilmeldingen til SVScon 2015 er skudt i gang - og det vælter ind.

Søndag aften den 4. januar blev der åbnet op for tilmeldingen til SVScon 2015. Siden da er det simpelthen væltet ind med både tilmeldinger og betalinger. Det var sådan set også forventet, nu hvor SVScon 2015 bliver den sidste omgang SVS. Jeg tror da også, at der bliver fyldt op ret tidligt til connen i år - hvor tidligt ved jeg dog ikke helt. Tidlig betaling ligger allerede 6. marts, hvilket er 2 måneder før connen, hvor den førhen har ligget en måned før. Der plejede at være rigtig mange, der lige skulle nå at få betalt til den billige pris. Af den grund kunne man forestille sig, at der måske allerede kunne gå hen og blive fyldt op i midten af marts. 

Selvom der er nu er tre dages data at se på, kan det ikke rigtig bruges til at beregne, hvornår der bliver fyldt op til connen. (Ja, jeg siger konsekvent "hvornår" i år i stedet for "hvis", hvilket jeg ellers har gjort alle andre år.) Det er nemlig meget normalt, at der kommer en ordentlig portion her i starten. Jeg tror, det vil fortsætte en uges tid, hvorefter det vil stilne af, indtil vi når hen sidst på måneden og starten af februar, hvor folk får SU, løn, osv. Så kommer der nok et opsving igen. 

Hvert år når der åbnes for tilmeldingen, kommer der meget mere opmærksomhed omkring SVScon. Dette leder også til, at folk stiller en masse spørgsmål. I år er heller ikke nogen undtagelse. Takket være Facebooks fantastiske kommentarsystem (*sarkasme* hvis du skulle være i tvivl), har jeg det dog med at rode rundt i folks spørgsmål, og hvilke der er blevet svaret på, når de kommenterer på et opslag på Facebooksiden. Ud over at folks spørgsmål bliver flyttet rundt, når der kommenteres på dem, så forvirrer det mig også, at Facebook ikke kan finde ud af at synkronisere mine enheder. Selvom jeg har læst noget på min smartphone, er der stadig en notifikation på min computer og omvendt. Jep, så fik jeg også lige brokket mig lidt over Facebook. 

I skrivende stund er der 479 tilmeldte til SVS, hvoraf 316 har betalt. Hvornår tror I læsere, at maks. deltagerantal på 1200 rammes? (Altså 1200 betalende)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar