onsdag den 7. august 2013

En lidt sløj sommer

Sidste år skrev jeg 14 blogindlæg i august. Det antal når jeg nok ikke op på i år… ^^; I år kommer der heller ingen Genki conrapport og evaluering fra mig, eftersom jeg jo ikke tager af sted. Så det er 2 indlæg mindre, hvilket efterlader mig på 12 blogindlæg. Narh… så mange får jeg nok heller ikke skrevet – måske en 8-9 stykker. Jeg vil jo helst heller ikke bare skrive for at skrive. Der skal jo gerne være noget at fortælle. 

Sidste sommer fyldte dramaet omkring J-popcons datoflytninger en del på bloggen. Det er der jo ikke noget af i år. Faktisk har J-Popcon slet ikke annonceret, hvornår den næste con kommer til at finde sted. Mon det skyldes erfaringerne fra sidste år… altså at connen så ikke vil annoncere noget før det er 100 % på plads. Jeg håber dog for dem, at det snart er ved at være på plads, for det må da være ved at stramme an tidsmæssigt (jeg går her ud fra, at J-Popcon vil ligge engang i marts igen). Sidste år kunne man tilmelde sig J-Popcon allerede den 21. juli. Så det er ikke kun i annonceringen, at der er sket en forrykning. Jeg har ingen anelse om, hvornår vi hører noget fra J-Popcon. Vi må vist bare vente og se.

Denne sommer har altså været mere drama-fri. Mine blogindlæg er kommet sådan lidt i klynger. Jeg har været sådan lidt væk fra bloggen en 5-7 dage, og bagefter så føler jeg, at nu skal der ske noget, og så spytter jeg et par indlæg ud. Sådan føler jeg lidt, at sommeren har kørt. I nogle perioder ved jeg bare heller ikke, hvad jeg skal skrive om. Andre gange arbejder jeg længere tid på et blogindlæg.
F.eks. har jeg fået set SaiKano færdig og er nu i gang med at skrive selve anmeldelsen - det har jeg været i en lille uge nu... ^^; Dermed er der dog åbnet op for, at jeg kan begynde at se på, hvilken anime, jeg skal anmelde som den næste. Jeg overvejer Toward the Terra serien.
Jeg har også overvejet om jeg skal til at bringe nogle flere mere personlige blogindlæg på banen. Hvad de skulle omhandle, ved jeg dog ikke endnu... ^^; Det er også ved at være et stykke tid siden, jeg har bragt et interview. Jeg havde jo sat næsen op efter et interview med Allan omkring Geekcore. Jeg havde fået et ja og derfor sendt spørgsmålene, men efter at have ventet over 3 måneder på at få svar tilbage, har jeg nu opgivet. Ja, jeg har prøvet at rykke efter svar, men det er ikke blevet til noget desværre.

Skulle nogen af jer derude sidde med forslag til et emne, jeg kan skrive om på bloggen, så skriv endelig en kommentar. ^^

1 kommentar:

  1. Jeg havde faktisk også undret mig over, hvorfor vi ikke har fået noget at høre fra J-popcon for tiden :u

    Hvis du ville bringe mere personlige indlæg ind på bloggen, så kan du jo skrive om ting, som f.eks. hvordan anime og manga fylder i dit liv til hverdag, eller hvis du lige faldt over en god serie, du lige ville dele? ^^

    Lolomus ~ Lolomus.blogspot.com

    SvarSlet