tirsdag den 6. august 2013

Ingen Genki til mig

Sidste år deltog jeg til Genki lørdag-søndag. Vi kørte sammen med to venner derover, hvilket var en meget varm køretur. Puuuha. Til Genki stødte vi på flere af vores venner - nogle var almindelige deltagere og andre arbejdede for Genki. Det var godt at gense københavnerne, som jeg kun ser til conner. Vejret var godt, og stemningen god. Da vi overnattede på Danhostel i Roskilde, oplevede vi heldigvis ikke problemerne med sovesalene. Alt i alt var det en rigtig hyggelig tur.

I år har jeg dog fravalgt Genki. Som sagt ikke fordi det var kedeligt sidste år. Der kom bare et bedre alternativ for mig personligt og privat i den samme weekend. :p Før det havde jeg dog også hældt mest til ikke at tage af sted. Der er efterhånden ikke mange af mine venner vest for Storebælt, der tager af sted - og de fleste jeg kender østfor, får travlt med at arbejde for Genki.

Jeg mener dog bestemt, at man bør prøve at besøge Genki mindst en gang - sådan har jeg det med alle de tre store danske conner. Det er en anderledes oplevelse at tage til con. For nogle betyder den mere end andre, men jeg synes ikke, at man skal snyde sig selv for den. Hvis du er i tvivl og aldrig har været af sted, så hop ud i det. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar