mandag den 14. december 2015

Låge nr. 7: En anime jeg ikke har set endnu men gerne vil se

Ginga Eiyuu Densetsu / The Legend of the Galactic Heroes

Det er en anime, som jeg længe har tænkt, at jeg burde få set. Jeg er bare ikke så god til at gå i gang med lange serier, og The Legend of the Galactic Heroes er på 110 episoder. Det har ingenting at gøre med, at den startede tilbage i 1988, for jeg har skam intet imod at se gamle anime, så længe de er noget ved.


Jeg har hørt meget godt om serien. Den skulle byde på en kompleks politisk historie og interessante personer. Det er også en serie, som Morten gerne vil se sammen med mig, så der kommer nok fortsat til at gå et stykke tid, før der bliver taget hul på den. Vi har nemlig nok at se lige for tiden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar