fredag den 11. marts 2011

SommerCon

Endnu en con ser dagens lys: SommerCon. Det er nogle af Genkis arrangører, som står bag denne nye con. Den kommer til at finde sted en måned før Genki altså den 1-3. juli. For nogle vil det betyde, at de skal til at vælge, men det er SommerCon også godt klar over, og de regner ikke med, at alle kommer. De ønsker bare at lave en afslappet og sjov con.
Præcis hvad connen kommer til at indeholde, vides endnu ikke. Jeg har også kun hørt om connen via Facebook, hvor Allan har skrevet en note omkring den. SommerCon har endnu ingen hjemmeside eller gruppe eller side på Facebook. Jeg forestiller mig lidt, at det bliver ligesom Genki beta var tilbage i juni 2009, som jeg dog ikke selv deltog i. Men mit indtryk er, at det er endnu en af Allans ideer, som han har sat i gang, og at det er resten af teamet, som skal holde ham til ilden og sørge for, at det rent faktisk bliver til noget. Og eftersom Genki faktisk har klaret sig godt, mon ikke også SommerCon bliver stablet på benene. Om jeg selv kommer til at deltage ved jeg endnu ikke. Så langt har jeg ikke tænkt. ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar