onsdag den 29. maj 2013

Feedback til idé ønskes ^^

Jeg går lidt og leger med idéen til en ny type blogindlæg. Det vil være af den længere slags og kræver nok en del baggrundsarbejde fra min side af, så inden jeg giver mig i kast med det, kunne jeg godt tænke mig at høre jer læseres mening (selvom der nok kun er et par stykker, som svarer... XD det var der sidst, da jeg bad om jeres mening med hensyn til at lave anime anmeldelser.)

Idéen går ud på, at jeg sætter fokus på en bestemt fandom inden for fanmiljøet. Inspirationen er kommet af mit blogindlæg om dokumentaren om bronies. Denne type blogindlæg ville få titlen "Fandom Spotlight" efterfulgt af navnet på den givne fandom. Som indledning ville jeg skrive mit eget førstehåndsindtryk af fandomen. Derudover ville blogindlægget indeholde små interviews med forskellige fans, der bl.a. forklarer, hvorfor de er fans, fortæller om miljøet blandt fans og lignende. Jeg ville dog også inkludere udtalelser fra ikke-fans for at vise, hvordan folk "udefra" ser på fandomen.

Det ville blive en slags minidokumentarisk blogindlæg. Er det noget, I ville læse? Hvorfor/hvorfor ikke? Har I evt. forslag til, hvilken fandom jeg skulle kaste mig over, som den første?

4 kommentarer:

  1. +1 herfra, jeg vil ikke have noget imod sådanne dybdegående artikler.

    SvarSlet
  2. Det lyder spændende! Get going!

    SvarSlet
  3. Kunne være meget spændende at læse, jeg tror det vil være noget der kunne både være lærerigt samt sjovt både for dig at undersøge samt læserne der læser det^^

    SvarSlet
  4. Hell yeah! Det lyder awesome. :D

    SvarSlet