tirsdag den 8. april 2014

Til J-Popcon for 1. gang - sådan var det.

Jeg har også lavet et opfølgende interview med Maria Hinsch, som skulle deltage til J-Popcon for aller første gang.


Havde du så en god første J-Popcon?
Ja, det var helt fantastisk at opleve sammenholdet på connen. Alle var meget imødekommende. Selvfølgelig var der også nogle, man ikke gad snakke med, men ellers var alle super venlige.

Så du fik snakket med en masse nye mennesker?
Nogle få, men da det var min første con, brugte jeg meget af tiden sammen med mine venner, og mødte også nogen af mine gamle venner der og ville gerne snakke med dem.

Levede connen op til dine forventninger?
Ja i den grad! Det var for mig en anden måde at være sammen med mine venner på, så det var rigtig fedt.

Hvad kunne du bedst lide ved J-Popcon 2014?
Festen [maskeballet] lørdag aften, og det at jeg fik muligheden for at igen møde gamle venner. XD

Hvordan synes du, at temaet fungerede? 
Altså til festen ?

Også festen, men jeg tænkte mest på connen generelt.
Jeg lagde ikke mærke til, at der var et tema til selve connen, men til festen var det ikke så godt, da der ikke var så mange, som tog det seriøst.

Altså, du syntes ikke, at folk gik op i, at det var et maskebal eller...?
Præcis, det var ikke alle, som havde taget maske på, og det var lidt kedeligt. Det var kun sjovt for mig, da jeg havde mine awesome venner.

Ang. connen så var J-Popcon 2014 sat op som om, at J-Popcon var en skole, der holdt kulturfestival.
Det mærkede jeg ikke.

Nårh... XD
Præcis, så det er lidt svært for mig at bedømme. XP

I interviewet før connen talte du om, at du så frem til maid caféen. Levede den op til forventningerne? Både mht. oppyntning og udvalg af mad og drikke.
Det var helt vildt fedt lavet. Jeg var der kun kort for at møde en af mine venner men at opleve miljøet derinde var herre fedt.

Deltog du i nogen events, og hvad syntes du om dem? 
Jeg var til dating spillet. Jeg var dog ikke deltager, da min stemme var helt forsvundet, men havde den været der, havde jeg helt klart været deltager.

Var det eneste event, du var til?
Jeg var også til festen [maskeballet] om aftenen men ellers ikke nogen.

Var der nogen områder, som du ikke benyttede dig af?
Gameroomet. Jeg fandt dog senere ud af, at jeg kender en derinde.

Var der nogen speciel grund til, at du ikke brugte gameroomet?
Der var begrænsning på, hvor mange der måtte være derinde, og jeg interesser mig ikke rigtigt for gaming.

Synes du, at connen var de næsten 400 kr. værd?
Ja, det syntes jeg.

Skal du af sted igen næste år? Og er der noget, du synes, at J-Popcon bør forbedre frem mod næste år?
Jeg regner med det men er ikke på nuværende tidspunkt sikker. Pas, jeg syntes, det var godt, som det var.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar