fredag den 16. maj 2014

Til SVScon for 1. gang - sådan var det.

Jeg er nu flere gange begyndt på et evalueringsindlæg om SVScon 2014, men jeg synes bare ikke, at det jeg har skrevet, har været særlig godt. Ikke ment på den måde, at evalueringen ikke var positivt, jeg synes bare ikke, at min tekst var god. Det hele blev mere forklarende end evaluerende. Så jeg har faktisk bestemt mig for, at jeg ikke vil lave et evalueringsindlæg. Det var en lille meddelelse, som jeg ikke lige ville bruge et helt indlæg på, så nu vil jeg gå videre til det, dette indlæg egentlig skal handle om.

For en lille måneds tid siden lavede jeg et optaktsinterview med Julie Tornvig, som skulle deltage til SVScon for første gang. Med udgangspunkt i det interview har jeg her efter connen lavet et opfølgende interview for at høre lidt om, hvordan hendes første SVScon så har været. De 3 specifikke events, som jeg har spurgt ind til, blev nævnt i det første interview. 

Hvad syntes du om stemningen til connen?
Den var fantastisk.

Fik du snakket med nogle nye mennesker?
Ja, det gjorde jeg i hvert fald. =3

Nåede du at få dit cosplay færdigt?
Ja, det blev færdig lige en dag før, men det blev ikke, som jeg kunne have ønsket, men det var da noget, jeg kunne være bekendt at vise frem. ;P

Havde du det på alle tre dage?
Nej, jeg havde det på om aftenen lørdag indtil midnat eller noget der omkring.

Syntes du at det var nemmere at falde i snak med andre, når du var i cosplay?
Det var nemmere ja.

Hvad syntes du om Cosplay Showcase?
Det nåede jeg ikke og se, da der var så meget andet spændende at kigge på. ^^

Hvad syntes du om SVScosplayshow?
Det var yderst underholdende! Bortset fra de små tekniske fejl var stemningen helt i top, og så var det jo stadig hyggeligt, fordi man sad sammen med vennerne, både gamle og nye! 

Var du med til plushiedødbold?
Endnu en gang havde jeg for travlt med alt muligt andet. Jeg glemte simpelthen tiden og nåede ikke at være med. Det er jeg lidt skuffet over, men jeg havde det rigtig sjovt alligevel.

Deltog du ellers til nogen events?
Jeg deltog i Werewolves ud over cosplayshowet, men ellers skete der for meget rundt omkring til, at jeg havde tid. ^^

Du hyggede dig måske mest med at hænge ud med mennesker og møde nye folk?
Ja. Og kigge på cosplays og achivement-hunting og alle de fede ting der var i Artist Alley!

Hvad var din bedste oplevelse til SVScon?
Werewolves! For det var sjovt og hyggeligt, og det var der, jeg mødte flest nye mennesker. ^^

Levede SVScon så samlet set op til dine forventninger?
Ja og mere til.

Var noget til SVScon, du synes, kunne forbedres?
Nej, det ved jeg ikke, hvad skulle være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar