fredag den 7. september 2012

HAF!!!!!

Så er det i dag, der er HAF! Jeg glæder mig utrolig meget og har gjort det den sidste uges tid - mere og mere de sidste dage. Det skyldes måske også andre personlige ting. Jeg er dog på ingen måde den eneste, som glæder sig helt vildt. Det afspejles tydeligt i beskederne på Event 16s Facebookevent. Her er et par eksempler:
"SÅ DET I MORGEN FOLKENS!!!! Blot hvis i ikke har bemærket det, glemt det, mistet hukommelsen, eller hvad nu der kunne gøre, i kommer til at glemme det... GLÆDER I JER!? XD"
"Har sagt ja xD ja ja og endnu engang ja! xD kan ikke sige nok ja xD så er det idag folkens!!!! :D"
I går fik jeg styr på de ting, der skal pakkes til brug i forbindelse med eventet, og i dag skal jeg så have pakket mine egne ting. Heldigvis er der ikke så langt hjem, hvis jeg skulle glemme noget, men ville stadig være træls. Jeg håber også, at vi kan have det hele i bilen på en gang. Der er mere end jeg lige havde tænkt på. XD Arbejd med varen! Det hele skal kunne være der.

Der er 70 tilmeldte på HAF's hjemmeside - lidt flere end jeg lige havde regnet med. Det er nok Facebook-effekten. XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar