fredag den 14. september 2012

Ny ide: Månedens events

Jeg har fået en ide til en ny type blogindlæg: Månedens events. Der er jo efterhånden ved at være en del mindre events rundt omkring i landet hele tiden. Jeg kommer på ingen måde rundt til dem alle, og skriver heller ikke et blogindlæg om hver og en. Nogle gange kan det også være svært at finde nok materiale til et helt blogindlæg om et lille event uden, at det bare bliver copy-paste. 

Så for at disse små events ikke skal blive overset, vil jeg ved hver måneds start forsøge at samle dem i et blogindlæg for at skabe overblik over dem. På den måde får I et blogindlæg med mere kød på. Blogindlægget vil indeholde praktisk info så som tid, sted og evt. pris samt et link, til et sted hvor man kan læse mere om begivenheden. Jeg vil også knytte nogle korte kommentarer til de forskellige events.

Events der ikke vil forekomme i denne oversigt er faste events som AIO's ugentlige fredagsmøder og Obaas månedlige møder den 2. lørdag, da disse afholdes indenfor faste rammer. Oversigten er tiltænkt events, der ikke afholdes jævnligt på faste tidspunkter. Så sådan noget som Obaa Camps, vil komme med i oversigten. Jeg vil også inkludere cosplay walks og andre fællesture. Jeg tror også, at både Anime Kitas chibi arrangementer og Kita træf kommer med i oversigten, da der ikke er noget mønster i, hvornår chibi arrangementerne afholdes ud over, at der er et hver måned. Skriv endelig, hvis der er et event, jeg ikke har fået med i en oversigt. 

At jeg vil til at lave Månedens events, betyder ikke, at jeg i fremtiden ikke vil skrive om enkelte events i et helt blogindlæg. Føler jeg, at der er nok stof eller har jeg mange tanker omkring et event, vil jeg fortsat lave et helt indlæg om det. 

Det første blogindlæg af denne type bliver Oktobers events, når vi går ind i oktober måned. Jeg kan forresten se, at der er en anden, som har fået en lignende ide. ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar