mandag den 22. april 2013

Lidt om Sakura festival 2013

I den kommende weekend er der Sakura festival på Langelinje i København. Der vil være forskellige boder og opvisninger bl.a. taiko drum, kendo, ikebana, teceremony men også cosplay. Festivalen foregår lørdag og søndag. Læs mere på deres hjemmeside. Hjemmesiden er på engelsk.

Sakura festival foregår udenfor, så de er meget afhængige af vejret. Selvom det nogle år har været en kold fornøjelse, er der dog stadig dukket en god sjat mennesker op – ud fra billederne på Facebook at dømme. XD Nogle år har sakuratræerne heller ikke været i blomst, hvilket nok er grunden til, at festivalen bliver flyttet så meget rundt tidsmæssigt.

Jeg har aldrig deltaget til Sakura festival, men jeg kunne faktisk rigtig godt tænke mig det. For mit vedkommende er det afstanden, som er min barriere kombineret med, at forår = SVScon. Boede jeg i området, kunne jeg dog sagtens have fundet på at tage forbi en af dagene, selvom det i år er weekenden før SVS. Sakura festival virker enormt hyggeligt og afslappende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar